Bestuursleden

Ghandhihof 22
  penningmeester@belangenverenigingwestzanerdijk.nl
  06-51.45.82.04
  Martijn van der Hout (lid)

Bodil Stelwagen (lid)

We hebben plek voor een nieuwe bestuursleden. Wederom zoeken we mensen die:

• Het secretariaat van de bestuursvergaderingen wil organiseren
  • Specifieke commissie willen trekken (bijvoorbeeld verkeer)
  • De kar van het bestuur willen trekken (voorzitter)
  • Juridisch sterk onderlegd zijn

We verwachten niet dat al deze eigenschappen in 1 persoon te vinden is, dus we zoeken meerdere mensen. U kunt zich ook op ad hoc basis aanbieden (bijvoorbeeld als jurist). Als we met juridische kwesties zitten bent u dan oproepbaar voor ondersteuning.

Naast mensen voor het bestuur zoeken we ook mensen die zich inhoudelijk of anderszins actief voor de buurt willen inzetten. Belangrijk voor het concretiseren van de buurtvisie. Denk aan het adopteren van stukken groen waarvan U heeft aangegeven dat de staat van onderhoud beter moet. We hebben U nodig om de slagkracht van de Belangenvereniging Westzanerdijk e.o. te versterken.

Bestuursvergaderingen

Iedere eerste maandag van de maand komt het bestuur om 20.00u bijeen voor de reguliere bestuursvergadering. Vergaderingen worden gehouden in de vergaderruimte op de Fronikboerderij aan het Westerwindpad ter hoogte van de Westzanerdijk. Aan de hand van de agenda wordt de voortgang behandeld van alle actuele zaken die direct of indirect spelen binnen ons eigen belangengebied.

Wordt ook lid!

Wil je ook jouw bijdrge leveren om onze buurt veilig, leefbaar, en ............. te houden? Wordt dan ook lid en kom meepraten en je stem uitbrengen. Voor € 7,50 per jaar kun je ook jouw stem laten horen!

plattegrond